Semsema w bas

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Semsema w bas

معا يدا بيد نبنى منتدى الغد وكل الجديد هنا ادخل واستمتـع

4 مشترك

أجمل النكت

Merooo
    Merooo
    الاعضاء الفعــــاليـن

انثى
    العمل/الترفيه : student
    المزاج : tammam

أجمل النكت Empty أجمل النكت

مُساهمة من طرف Merooo 6/29/2008, 2:14 pm

مره واحده كل شويه تخون جوزها فجوزها عرف فقال انا لازم اتاكد فرح عمل نفسه رايح الشغل وراح مستخبى تحت السرير ففعلا لقاها بتخونه فالراجل اللى تخون جوزها معاه بيقولها هو انتى كل مره تلبسى قميص النوم الابيض ما تلبسى مره الاحمر قالتله لالالالالا كله الا الاحمر ده بتاع جوزى حبيبى بس فراح جوزها طلع من تحت السرير وقالها اصيله ياوليه.

مره واحد كان كل يوم يقعد جنب عماره ويشرب سجارتين فصاحب العماره كان مستغرب هو ليه بيشرب سجارتين كل يوم قال انا لازم اساله فراح ساله فالراجل قاله اصل متعود انا وصاحبى الله يرحمه متعودين نشرب كل واحد سيجاره هنا فالراجل راح قاله طيب ومشى ففى مره صاحب العماره لقاه بيشرب سيجاره واحده قاله انت نسيت صاحبك ولا ابه ياعم قاله لاء بس انا الحمد لله بطلت بشربله هو.

بلدياتنا زعلوا من النكت اللى بتتقال عليهم فكتبوا النكت كلها ورموها فى البحر فتانى يوم لقوا السمك كله ميت من الضحك.

الواد سوسو قابل صاحبه فقال له خد بالك البنت اختك ماشيه مع عبده الميكانيكى فرد عليه ده لا ميكانيكى ولا بيفهم فى الميكانيكا.

ليه بلدياتنا لما يدخل يستحمى ياخد معه ابرة وفتلة (عشان لو المياه انقطعت يخيطها).

مرة 10 بلدياتنا بيهرجوا مع بعض .. مات منهم خمسه و فضل خمسة فقالوا كفاية كده لحسن تقلب بجد

واحد ترزى اتجوز واحدة قصيرة فك تنيتها ، واحد ترزى ماشى فى حتة مقطوعة خيطها

سابعه بلدياتنا اشتروا عربيه سابعه راكب علشان يكسبوا منها، خافوا للسواق يسرقهم فضلوا راكبين معاه رايح جاى، لما لقوا نفسهم ما بيكسبوش استشاروا ابن عمهم خبير الاقتصاد فاقترح تغيير السواق .

التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك...
    المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين...
    التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد.

واحد مسطول بيقول لصاحبة المسطول أنهاردة كام فى الشهر فقال لة أربعين فرد علية المسطول الثانى وقالة لحقنا نوصل لنصة

واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع.

واحد و هو بيموت بص لمراته بصه كلها رومانسيه و قالها : انا لما اترفدت كنتي معايا ، و لما عييت وقفتي جنبي، ولما فلست برضوا كنتي معايا ، و دلوقتى لسا جنبي ، مسك ايدها بحنيه و قالها : مش عارف ليه حاسس انك نحس

واحد بلدياتناغنى قوى ..راح يصطاد فى افريقيا..ولما رجع سالوه صحابه اصطدت ايه قالهم3 غزلان و 2 حمار وحشى ويجى 60 او70 نوبليز..قالولو ايه نوبليز ده؟..قالهم معرفش حاجات بتتنطط لونها اسودقاعده تقولى نوبليز نوبليز نوبليز(no please)

بلدينا حضر فرح اخوه فابو العروسه نقط العريس ب5 جنيه واخد البندقيه وضرب 5 طلقات وبعد كده جه خال العروسه ونقطهم ب10جنيه واخد البندقيه وضرب 10 طلقات وتقدم الصعيدى ونقط ب1000 جنيه ورمى قنبله وجرى

واحد صعيدي مسافر بلاد بره وهو مسافر امه ادتله بلاصين مش قالتله ابقى سمي قبل ماتاكل عشان الشيطان مايكلش معاك والاكل يخلص ، قالها ماشي يامه ، وهو بياكل أول مره نسي يسمي وتامي مره نسي يسمي طلعله الشيطان قاله اسمع كلام أمك وسمي حرقت قلبي ابووس ايدك سمي ، رد عليه قاله المره الجايه ، الصعيدي اشتري كانز بيبسي وقبل مايشربه راح مسمي ، رد عليه الشيطان وجاي تسمي دلوقتي

مرة واحد قال لمراته نكتة قالتله هاهاها بيخة قالها هاهاها طالق

مرة واحد صعيدى كسب 60 مليون دولار اشترى رونالدو

واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك اوي قالتله وان بحب سمير اوي قالها فيتراك دي مربي فقالتله وسمير ده عسل

واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكان لما ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي

محشش حب يطلع من عربيته لقي الدنيا بتمطر راح قافل الباب اللي طلع منه وطلع من الباب التاني

شكرااا

يا رب النكت تعجبكووووا cheers
    Semsema
    Semsema
    Admin

انثى
    العمل/الترفيه : faculty of law
    المزاج : Tammam

أجمل النكت Empty رد: أجمل النكت

مُساهمة من طرف Semsema 6/29/2008, 7:51 pm

مره واحده كل شويه تخون جوزها فجوزها عرف فقال انا لازم اتاكد فرح عمل نفسه رايح الشغل وراح مستخبى تحت السرير ففعلا لقاها بتخونه فالراجل اللى تخون جوزها معاه بيقولها هو انتى كل مره تلبسى قميص النوم الابيض ما تلبسى مره الاحمر قالتله لالالالالا كله الا الاحمر ده بتاع جوزى حبيبى بس فراح جوزها طلع من تحت السرير وقالها اصيله ياوليه

ههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بجد اقولك مرسى من هنا لبكرة
    انا خلاص والله فطست من الضحك
    مرسى ياعسل
    ان شاء الله المزيد
    مرسى يا جميييييييييل
    نكت زى العسسسسسسسسسسسسسسسل
    ههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههه
    Merooo
    Merooo
    الاعضاء الفعــــاليـن

انثى

مُساهمة من طرف Merooo 6/30/2008, 7:03 pm

ههههههههههههههههههه
    ميرسي يا سمسمه
    ويارب اشوفك دايما بتضحكي لان مفيش احلى من الضحك lol!
    ويارب ميحرمناش من مرورك
    زائر
    زائر

مُساهمة من طرف زائر 7/2/2008, 9:42 am

hhhhhh

gamdeen mooooz hhhhhh

thnx merooo
    Merooo
    Merooo
    الاعضاء الفعــــاليـن

انثى

مُساهمة من طرف Merooo 7/2/2008, 7:50 pm

ميرسي بودي
    والى الامام دائما lol!
    Emo
    Emo
    الاعضاء المميزيــــن

انثى
    المزاج : الحمد لله

مُساهمة من طرف Emo 7/9/2008, 12:15 pm

lol! thanks very much merooooooooooooooo
    nokat gamda mooooooooooooooooot
    iwant alot of these nokat
    merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lol!
    lol! lol!
    mony
    mony
    الاعضاء الفعــــاليـن

انثى

مُساهمة من طرف mony 1/27/2009, 2:42 pm

ميرسيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ياميرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو 5/8/2024, 11:55 pm